City- en gebiedsmarketing

Hardback
ISBN
9789463190138
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,99 € 27,51
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essentieel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.
Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-­metho­diek een begrip. Deze methodiek is ruim tien jaar toegepast, beproefd en geoptimaliseerd. De Brandstation helpt partijen stapsgewijs bij de zoektocht naar een onderscheidende identiteit van hun regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie en hoe deze effectief in de markt te zetten. In dit boek City- en gebiedsmarketing maakt u uitgebreid kennis met de Brandstation en met dertig van de meest interessante praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek is toegepast.

City- en gebiedsmarketing is de opvolger van het boek Gebieds­mar­keting van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaard voor de vakwereld en wordt gebruikt als basisliteratuur bij vele studies en cursussen. Michel Buhrs is oprichter en directeur van Bureau Buhrs, bureau voor communicatie en gebiedsmarketing.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789463190138
Auteur Michel Buhrs
Uitgever Scriptum Books
Verschijningsdatum januari 2016
Afmetingen 206 x 197 x 22 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:City- en gebiedsmarketing
Uw waardering