Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling met een totaalbedrag van € 20 of hoger (inclusief BTW) worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor een bestelling met een totaalbedrag lager dan € 20 inclusief BTW, worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht:
Totaalbedrag (Incl. BTW) | Verzendkosten (Incl. BTW) |
< €10.00 | €4,95 |
€10,01 - €15.00 | €3.95 |
€15,01 - €20,00 | €2,95 |
Hoe verander ik mijn gegevens, zoals mijn wachtwoord?
U kunt uw wachtwoord wijzigen bij Mijn gegevens. Vervolgens klikt u op Aanpassen en na het wijzigen van het wachtwoord op Opslaan.
Wat is het telefoonnummer van Stumpel?
Het telefoonnummer van Stumpel is 0229-253136. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop? U kunt uw bestelling, onder bepaalde voorwaarden, aan ons retourneren. Uw bestelling dient, na ontvangst, binnen 14 dagen teruggestuurd te zijn. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. U kunt het product alleen ongebruikt en onbeschadigd aan ons retourneren. Gebruik de verpakking waarin wij uw bestelling geleverd hebben. Als u het doosje niet meer heeft, mag u het ook in een andere doos verpakken. Vergeet niet de factuur of de pakbon mee te sturen en voldoende te frankeren.
De verzendkosten die u maakt voor het retour sturen naar Stumpel zijn voor uw rekening, tenzij blijkt dat de fout aan onze kant ligt. In dat geval vergoeden we de verzendkosten die u heeft gemaakt.
Stuur de retourzending op naar:
Stumpel boekhandel.
T.a.v. Stumpel Retouren
De Corantijn 63
1689 AN HOORN
Artikelen kunnen ook gratis worden geretourneerd in één van onze winkels. Het geldbedrag wordt vervolgens per bankoverschrijving op uw rekening teruggestort.
Hoe maak ik een account aan?
Klik rechtsboven op Account en vervolgens op ’Klant worden’. Op dit scherm kunt u alle gegevens invullen die nodig zijn om u te registreren op Stumpel.nl. Heeft u uw gegevens ingevuld en op de knop Maak account aan geklikt, dan verstuurt Stumpel een welkomst e-mail naar u ter bevestiging. Ziet u geen e-mail? Kijk of deze niet inde spambox is beland.
Hoe wissel ik een boekenbon in?
Het is momenteel helaas niet mogelijk om in onze webshop te betalen met een boekenbon.
Hoe wissel ik mijn cadeaukaart in?
U kunt de Stumpel cadeaukaart op de volgende manier inwisselen:
- Stap 1: Selecteer als betaalmethode 'Stumpel cadeaukaart' en ga akkoord met de voorwaarde. Klik vervolgens op 'Plaats bestelling'
- Stap 2: U wordt vervolgens doorgestuurd naar de betaalpagina.
- Stap 3 Selecteer de optie 'Givacard' en vul uw kaartnummer en beveiligingscode in. Klik vervolgens op 'Voeg korting toe'
- Stap 4: Staat er na het toevoegen van de cadeaukaart nog een resterend bedrag open? Kiest u dan een overige betaalmethode om het resterend bedrag te voldoen. U wordt dan automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van uw bank.
Hoe activeer ik mijn klantenpas?
App
Indien u de Readr app download via de App store staat er in de app automatisch een klantenpasnummer. Ook kunt u een fysiek verkregen kaart hier toe voegen. In de app kan ook de unieke barcode (rechtsbovenin de app) van de klantenkaart die is ontvangen in de winkel eventueel toegevoegd worden:
Website readr.nl
Wanneer u niet de app gaat gebruiken maar de fysieke klantenpas dan hoeft u deze alleen nog te activeren via www.readr.nl. Selecteer uw favoriete boekwinkel en voeg vervolgens de kaart toe:
Mijn vraag staat er niet bij?
Als u vraag er niet bij staat kunt u contact opnemen via het e-mail adres verkoop@stumpel.nl of via het telefoonnummer 0229-253136. Ook kunt u het contactformulier invullen met uw vraag. We beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk per e-mail.