De Cialdini-methode
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter be¿nvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.
Waarom?
- We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen
- Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken
- Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek
Wat?
- Welke zijn de zeven principes van Invloed?
- Welke principe gebruik je best wanneer?
- Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven
Voor wie?
- Zaakvoerders en bedrijfleiders
- Leidinggevenden
- Marketeers
- HR-professionals
- Commerci¿le medewerkers
Meer informatie
ISBN | 9789020938166 |
---|---|
Auteur | Luc Cipers |
Uitgever | Lannoo Campus |
Verschijningsdatum | april 2025 |
Afmetingen | 217 x 141 x 20 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Onbekend |
Reviews
Schrijf uw eigen review