De jacht op een idee
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
De jacht op een idee
Visie, strategie, filosofie
De succesvolle managementfilosoof Jos Kessels combineert de ideeën van Plato met de hectiek van moderne organisaties. Plato¿s onveranderlijke ideeën kunnen orde brengen in de professionele chaos. Ze komen echter niet vanzelf: je moet leren op ze te jagen.
De jacht op een idee laat zien hoe relevant filosofen als Plato nog zijn voor moderne organisaties en teams. Het biedt de lezer praktische strategieën en analyses, gericht op het vinden van ideeën: oplossingen voor problemen die onoplosbaar lijken. Stapsgewijs krijgt de lezer methoden aangereikt om zulke ideeën te vinden. Het boek is informatief en gericht op de beroepspraktijk, waar ook Kessels andere boeken tot nu toe zo succesvol zijn geweest.
--------------------------------------------------------------------------------
Over de auteur(s):
Jos Kessels is de oprichter van Het nieuwe trivium, een scholingsinstituut dat klassieke filosofische disciplines toepast in de hedendaagse managementpraktijk. Eerder verschenen van hem bij Uitgeverij Boom Geluk en wijsheid voor beginners (1999) en Het poëtisch argument (2005), Vrije ruimte (derde druk, 2006).
--------------------------------------------------------------------------------
Ook van de auteur(s):
Socrates op de markt[dec. 2000]
Free space[jun. 2004]
Het poëtisch argument[mrt. 2006]
Geluk en wijsheid voor beginners[dec. 2000]
Praktijkboek Vrije ruimte[jun. 2008]
Vrije ruimte[okt. 2002]
Visie, strategie, filosofie
De succesvolle managementfilosoof Jos Kessels combineert de ideeën van Plato met de hectiek van moderne organisaties. Plato¿s onveranderlijke ideeën kunnen orde brengen in de professionele chaos. Ze komen echter niet vanzelf: je moet leren op ze te jagen.
De jacht op een idee laat zien hoe relevant filosofen als Plato nog zijn voor moderne organisaties en teams. Het biedt de lezer praktische strategieën en analyses, gericht op het vinden van ideeën: oplossingen voor problemen die onoplosbaar lijken. Stapsgewijs krijgt de lezer methoden aangereikt om zulke ideeën te vinden. Het boek is informatief en gericht op de beroepspraktijk, waar ook Kessels andere boeken tot nu toe zo succesvol zijn geweest.
--------------------------------------------------------------------------------
Over de auteur(s):
Jos Kessels is de oprichter van Het nieuwe trivium, een scholingsinstituut dat klassieke filosofische disciplines toepast in de hedendaagse managementpraktijk. Eerder verschenen van hem bij Uitgeverij Boom Geluk en wijsheid voor beginners (1999) en Het poëtisch argument (2005), Vrije ruimte (derde druk, 2006).
--------------------------------------------------------------------------------
Ook van de auteur(s):
Socrates op de markt[dec. 2000]
Free space[jun. 2004]
Het poëtisch argument[mrt. 2006]
Geluk en wijsheid voor beginners[dec. 2000]
Praktijkboek Vrije ruimte[jun. 2008]
Vrije ruimte[okt. 2002]
Meer informatie
ISBN | 9789085066798 |
---|---|
Auteur | Jos Kessels |
Uitgever | Boom |
Verschijningsdatum | april 2009 |
Afmetingen | 240 x 170 x 16 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review