De kleine ITIL 2011
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL? kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiele editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement
Louk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL? kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiele editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement
Louk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
Meer informatie
ISBN | 9789058754509 |
---|---|
Auteur | Louk Peters |
Uitgever | Boom |
Verschijningsdatum | april 2016 |
Afmetingen | 211 x 136 x 22 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review