De KLIK-methode
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als:
* Meer klanten winnen door social selling
* Vruchtbare klantrelaties door goed te luisteren en slim te praten
* Snel vertrouwen winnen door denkpatronen te zien en te gebruiken
* Jezelf verkopen? Van 'onzeker over' naar 'natuurlijk vinden'.
Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf moeten uitvinden hoe ze acquisitie plegen schreef Petra Smit-Wattez het boek De Klik-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt. Met De KLIK-methode heb je een beknopt maar compleet handboek voor acquisitie in handen. Je leert hoe je een ijzersterk ondernemersverhaal ontwerpt, hoe je jouw dienst of product presenteert, hoe je jouw doelgroep benadert, en hoe je veelgemaakte beginnersfouten omzeilt.
De nieuwste inzichten uit de neuropsychologie maken de KLIK-methode eenvoudig en effectief. Je hoeft als ondernemer geen acquisitieprofessional te zijn om zonder veel moeite nieuwe en langdurige relaties met klanten en opdrachtgevers aan te gaan. Dit boek gaat je helpen bij het creëren van nieuwe kansen en het vergroten van je netwerk!
De KLIK-methode brengt acquisitie terug tot 4 basisvragen. Wat wil jij? Wat wil jouw klant? Wat is er voor nodig om een win-win-relatie tussen jou en jouw klant op te bouwen? Hoe leg je het eerste contact? Stapsgewijs leer je het antwoord te vinden op deze vragen. Acquireren is geen truc maar een sociaal proces, van mens tot mens. Wederzijds begrip tussen ondernemer en klant vormt de sleutel tot een succesvolle zakelijke relatie.
Petra Smit-Wattez is psycholoog en directeur van All Telemarketing, bureau voor telemarketing en strategisch advies op het gebied van acquisitie.
* Meer klanten winnen door social selling
* Vruchtbare klantrelaties door goed te luisteren en slim te praten
* Snel vertrouwen winnen door denkpatronen te zien en te gebruiken
* Jezelf verkopen? Van 'onzeker over' naar 'natuurlijk vinden'.
Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf moeten uitvinden hoe ze acquisitie plegen schreef Petra Smit-Wattez het boek De Klik-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt. Met De KLIK-methode heb je een beknopt maar compleet handboek voor acquisitie in handen. Je leert hoe je een ijzersterk ondernemersverhaal ontwerpt, hoe je jouw dienst of product presenteert, hoe je jouw doelgroep benadert, en hoe je veelgemaakte beginnersfouten omzeilt.
De nieuwste inzichten uit de neuropsychologie maken de KLIK-methode eenvoudig en effectief. Je hoeft als ondernemer geen acquisitieprofessional te zijn om zonder veel moeite nieuwe en langdurige relaties met klanten en opdrachtgevers aan te gaan. Dit boek gaat je helpen bij het creëren van nieuwe kansen en het vergroten van je netwerk!
De KLIK-methode brengt acquisitie terug tot 4 basisvragen. Wat wil jij? Wat wil jouw klant? Wat is er voor nodig om een win-win-relatie tussen jou en jouw klant op te bouwen? Hoe leg je het eerste contact? Stapsgewijs leer je het antwoord te vinden op deze vragen. Acquireren is geen truc maar een sociaal proces, van mens tot mens. Wederzijds begrip tussen ondernemer en klant vormt de sleutel tot een succesvolle zakelijke relatie.
Petra Smit-Wattez is psycholoog en directeur van All Telemarketing, bureau voor telemarketing en strategisch advies op het gebied van acquisitie.
Meer informatie
ISBN | 9789463010733 |
---|---|
Auteur | Petra Smit-Wattez |
Uitgever | Eburon Business |
Verschijningsdatum | november 2017 |
Afmetingen | 227 x 151 x 14 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review