Digitale verleiding

Paperback
ISBN
9789047005452
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 24,99 € 22,93
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts


Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften.
Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoekers individueel te benaderen met behulp van zogenaamde beïnvloedingsprofielen. De intuïtie van de rasverkoper - komt deze klant voor kwaliteit? Voor een koopje? Omdat hij 'erbij wil horen'? - kan daarmee digitaal gesimuleerd worden, zodat je voor elke bezoeker de beste verleidingsstrategie kunt inzetten. Kaptein voert de lezer mee langs alle aspecten van zijn onderzoek, van de psychologie achter verkopen en de werking van onze hersenen tot de huidige technologische mogelijkheden en de ethische vragen die het werken met beïnvloedingsprofielen oproept.
Het resultaat is een levendige en heldere inleiding voor iedereen, koper of verkoper, die wil weten hoe hij of zij op internet wordt verleid.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789047005452
Auteur Maurits Kaptein
Uitgever Business Contact
Verschijningsdatum oktober 2012
Afmetingen 210 x 135 x 21 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Digitale verleiding
Uw waardering