Feedback
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze vragen bevestigend beantwoorden. Zij vinden het moeilijk om met feedback om te gaan en lopen er liever met een boog omheen. Toch is open communiceren onontbeerlijk voor het bereiken van (top)prestaties in organisaties.
Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen commentaar zo te geven dat anderen naar je luisteren. Je leert hoe je op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met je waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Je krijgt inzicht in de angst en emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Zo verbeter je het persoonlijk functioneren van jezelf en de mensen om je heen.
Dit praktische boek leert je luisteren naar wat anderen je zeggen en je eigen commentaar zo te geven dat anderen naar je luisteren. Je leert hoe je op een duidelijke manier commentaar kunt geven, zonder met je waardeoordelen anderen te kwetsen of af te kraken. Je krijgt inzicht in de angst en emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Zo verbeter je het persoonlijk functioneren van jezelf en de mensen om je heen.
Meer informatie
ISBN | 9789058711878 |
---|---|
Auteur | Marieta Koopmans |
Uitgever | Uitgeverij Thema |
Verschijningsdatum | juni 2007 |
Afmetingen | 210 x 140 x 9 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review