Het communicatieplan
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Het communicatieplan:
Opzet en uitvoering in 8 stappen
Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten
om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van
de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij
het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,
creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een
eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak
is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de
acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid
én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
Over de auteur
Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam
bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele
jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen
en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van
de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur
van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het
gebied van communicatie.
Opzet en uitvoering in 8 stappen
Communicatie is een van de belangrijkste managementinstrumenten
om de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken. De visie van
de organisatie, zoals neergelegd in het mission statement, vormt daarbij
het uitgangspunt. Communicatie vereist naast visie ook vakkennis,
creativiteit en flexibiliteit. Een planmatige aanpak is bij dit alles een
eerste vereiste. Zonder een heldere visie en een duidelijk plan van aanpak
is communicatie minder effectief en de kans op mislukken groot.
In Het Communicatieplan: Opzet en uitvoering in 8 stappen vormen de
acht basisstappen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid
én voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
Over de auteur
Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam
bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele
jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen
en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van
de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur
van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het
gebied van communicatie.
Meer informatie
ISBN | 9789026730108 |
---|---|
Auteur | M. Waardenburg |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Verschijningsdatum | januari 1999 |
Afmetingen | 185 x 109 x 7 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review