Hoe overtuig je met een marketingplan
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
?Hoe overtuig je met een marketingplan?? brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillende bouwstenen van die fases op een toegankelijke manier en biedt studenten een duidelijke handleiding bij het opstellen van (onderdelen van) een marketingplan. Zo leren zij hoe en wanneer welke bouwstenen het beste kunnen worden ingezet. Het is een werk dat de lezers ook na hun studie nog regelmatig zullen inzien, om een overtuigend marketingplan te bouwen dat aansluit bij het onderliggende marketingvraagstuk en past bij de behoeften van de gebruikers van het plan.
Dit boek is ideaal voor (hbo-)studenten die willen leren om een marketingplan te maken. Maar door de modulaire opzet is het ook geschikt voor marketeers in de praktijk.
?Hoe overtuig je met een marketingplan?? bevat onder andere: een heldere fasering bij het bouwen van een marketingplan, een modulaire aanpak op basis van duidelijke bouwstenen, een toelichting op marketingmodellen en -theorieën, methoden om een plan nu eens niet in de la te laten verdwijnen, tips & tricks om plannen optimaal te laten uitvoeren, een woordenlijst met vakjargon.
Op het online leerplatform bij dit boek staan opdrachten, handige downloads, een begrippentrainer en inspirerende (uitleg)video?s. Ook is er uitgebreid aanvullend toets- en lesmateriaal op het docentengedeelte beschikbaar.
Paul Blok werkt(e) aan marketingvraagstukken bij onder meer Albert Heijn, Hema en ING. Daarnaast is hij docent bij diverse opleidingen aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ment Kuiper is programmadirecteur bij Schaal X, waar hij verantwoordelijk is voor de coaching van young professionals. Hij is ook Register Marketeer en auteur van diverse titels waaronder Marketingplan op 1 A4 en het jaarlijkse TrendDoc.
Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.
?Hoe overtuig je met een marketingplan?? brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillende bouwstenen van die fases op een toegankelijke manier en biedt studenten een duidelijke handleiding bij het opstellen van (onderdelen van) een marketingplan. Zo leren zij hoe en wanneer welke bouwstenen het beste kunnen worden ingezet. Het is een werk dat de lezers ook na hun studie nog regelmatig zullen inzien, om een overtuigend marketingplan te bouwen dat aansluit bij het onderliggende marketingvraagstuk en past bij de behoeften van de gebruikers van het plan.
Dit boek is ideaal voor (hbo-)studenten die willen leren om een marketingplan te maken. Maar door de modulaire opzet is het ook geschikt voor marketeers in de praktijk.
?Hoe overtuig je met een marketingplan?? bevat onder andere: een heldere fasering bij het bouwen van een marketingplan, een modulaire aanpak op basis van duidelijke bouwstenen, een toelichting op marketingmodellen en -theorieën, methoden om een plan nu eens niet in de la te laten verdwijnen, tips & tricks om plannen optimaal te laten uitvoeren, een woordenlijst met vakjargon.
Op het online leerplatform bij dit boek staan opdrachten, handige downloads, een begrippentrainer en inspirerende (uitleg)video?s. Ook is er uitgebreid aanvullend toets- en lesmateriaal op het docentengedeelte beschikbaar.
Paul Blok werkt(e) aan marketingvraagstukken bij onder meer Albert Heijn, Hema en ING. Daarnaast is hij docent bij diverse opleidingen aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ment Kuiper is programmadirecteur bij Schaal X, waar hij verantwoordelijk is voor de coaching van young professionals. Hij is ook Register Marketeer en auteur van diverse titels waaronder Marketingplan op 1 A4 en het jaarlijkse TrendDoc.
Meer informatie
ISBN | 9789024446056 |
---|---|
Auteur | , |
Uitgever | Boom |
Verschijningsdatum | december 2024 |
Afmetingen | 240 x 170 x 15 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review