Inkoop in strategisch perspectief

Paperback
ISBN
9789462157491
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 84,25 € 77,29
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Wat is inkoop eigenlijk? Hoe doe je dat? Waar begint het en waar stopt het? Kopen bedrijven en de overheid net zo in als consumenten? Hoe selecteer ik de beste leverancier? Hoe leg ik afspraken met leveranciers vast? Hoe voorkom ik leveringsproblemen? Dit zijn vragen waarop je als lezer van dit boek een antwoord krijgt.
Professioneel inkopen gaat over het zichtbaar en beheersbaar maken van de inkoopuitgaven en het creëren van maximale (maatschappelijke) waarde voor het geld dat de organisatie besteedt. Een professionele inkooporganisatie kent de visie en strategie van de organisatie en onderhoudt uitstekende relaties met alle afdelingen en managers. Daarbij komt het met hen via een strak georganiseerd inkoopproces tot de best mogelijke leverancier en de best mogelijke condities en afspraken. Door haar professie en toegevoegde waarde verleidt zij de organisatie om samen te werken. Een professionele inkoopafdeling is de aanjager van duurzaamheid, circulariteit en innovatie en beschikt over inkopers met vakkennis, systemen en daadkracht dit te realiseren.
De auteurs zijn ervaren professionals die het inkoopdomein zowel in wetenschappelijke als praktische zin bestrijken. Zij richten zich met dit boek primair op inkoopprofessionals, die inkoop krachtig binnen hun organisatie willen verankeren. Inhoud, vorm en taal zijn zo gekozen dat het boek ook toegankelijk is voor de managers aan wie inkoopprofessionals rapporteren. De tweede belangrijke doelgroep vormt studenten van het hoger beroeps onderwijs, die zich willen specialiseren in commerciële economie, marketing en inkoopmanagement.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789462157491
Auteur Ajan van Weele
Uitgever Vakmedianet
Verschijningsdatum november 2021
Afmetingen 250 x 176 x 21 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Inkoop in strategisch perspectief
Uw waardering