Klantgericht telefoneren
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken: *informatie en instructie geven *telefonisch verkopen *klachten afhandelen *slecht nieuws brengen *telefonisch incasseren.
Meer informatie
ISBN | 9789052614960 |
---|---|
Auteur | E. Bosmans |
Uitgever | Academic service |
Verschijningsdatum | december 2004 |
Afmetingen | 230 x 150 x 8 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review