Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Paperback
ISBN
9789051894172
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 39,50 € 36,24
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789051894172
Auteur K. de Ruyter
Uitgever Boom Lemma uitgevers
Verschijningsdatum januari 1995
Afmetingen 240 x 170 x 11 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Uw waardering