Marketing (herwerking)
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Door de steeds snellere technologische veranderingen die onze tijd kenmerken, is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'Flowing Consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen en naar merken die zijn behoeften (instant) bevredigen. Daarbij maakt hij gebruik van verscheidene realiteiten, door zowel fysiek als via desktop en mobiel te kopen en gebruiken.
Vertrekkend vanuit dat veranderde consumentengedrag reikt dit handboek een volledig nieuw marketingmodel aan. Door de consument vanuit drie strategische disciplines te benaderen - Content, Conversatie en Conversie - werken merken immers slimmer en effectiever. Het model richt zich op content als digitale verpakking, op conversatie als no brainer en bron van business intelligence, en op conversie om de 'Flowing Consumer' dichter bij klant- en merkwaarde te brengen.
Marketing - Go with the flow laat je op een heldere manier nadenken over marketing. Zowel voor de marketingtalenten van morgen als voor de marketeer van vandaag.
ISBN | 9789401477413 |
---|---|
Auteur | Philip De Cleen |
Uitgever | Lannoo Campus |
Verschijningsdatum | oktober 2023 |
Afmetingen | 241 x 170 x 20 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |