Meten en Scoren
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daarom aan tafel bij de beslissers. Je bent bovendien meer dan ooit betrokken bij strategische besluitvorming. Gewoon, omdat ze jou nodig hebben!
Meten en Scoren helpt je om de broodnodige verandering te brengen. Stap voor stap nemen we je mee. Waarom zijn communicatiemetingen belangrijk en wat kun je ermee? Wat moet je eigenlijk meten? En vooral: wanneer en hoe breng je de meetresultaten effectief in? Door integratie van metingen in de dagelijkse praktijk van de communicatieadviseur lukt het om de organisatie effectief in contact te brengen met haar spelers, en daarmee het alignment te vergroten. En zo vergroot jij als communicatieprofessional tegelijkertijd je impact in de organisatie!
Adwin Peeks en Eelke Alkema zijn beiden ervaren en bevlogen communicatieprofessionals. Met dit boek willen ze een bijdrage leveren aan de professionalisering van dit mooie vak.
Eelke is een ervaren senior communicatieadviseur die zich in zijn werk bij Achmea heeft toegelegd op communicatieonderzoek en reputatiemetingen. Hij vertelt graag over de resultaten en coacht zijn communicatiecollega's bij de
integratie van onderzoeksresultaten in hun adviespraktijk.
Adwin is zelfstandig communicatie consultant. Zijn hart klopt voor vernieuwing en verbetering van de organisatie van communicatie. Hij specialiseert zich in reputatiestrategie, issuemanagement en crisiscommunicatie. Hiervoor was hij manager Corporate Communicatie bij Achmea.
Meten en Scoren helpt je om de broodnodige verandering te brengen. Stap voor stap nemen we je mee. Waarom zijn communicatiemetingen belangrijk en wat kun je ermee? Wat moet je eigenlijk meten? En vooral: wanneer en hoe breng je de meetresultaten effectief in? Door integratie van metingen in de dagelijkse praktijk van de communicatieadviseur lukt het om de organisatie effectief in contact te brengen met haar spelers, en daarmee het alignment te vergroten. En zo vergroot jij als communicatieprofessional tegelijkertijd je impact in de organisatie!
Adwin Peeks en Eelke Alkema zijn beiden ervaren en bevlogen communicatieprofessionals. Met dit boek willen ze een bijdrage leveren aan de professionalisering van dit mooie vak.
Eelke is een ervaren senior communicatieadviseur die zich in zijn werk bij Achmea heeft toegelegd op communicatieonderzoek en reputatiemetingen. Hij vertelt graag over de resultaten en coacht zijn communicatiecollega's bij de
integratie van onderzoeksresultaten in hun adviespraktijk.
Adwin is zelfstandig communicatie consultant. Zijn hart klopt voor vernieuwing en verbetering van de organisatie van communicatie. Hij specialiseert zich in reputatiestrategie, issuemanagement en crisiscommunicatie. Hiervoor was hij manager Corporate Communicatie bij Achmea.
Meer informatie
ISBN | 9789462200999 |
---|---|
Auteur | Eelke Alkema |
Uitgever | Academic service |
Verschijningsdatum | december 2014 |
Afmetingen | 230 x 150 x 16 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review