Nummer 1
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyonc¿? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. Dus: Stop met teachen, en begin met teasen!
In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
- hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
- hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
- hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
- hoe je een sterrenstatus cre¿ert met een minimaal marketingbudget
- hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
- hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.
Meer informatie
ISBN | 9789089656124 |
---|---|
Auteur | Aartjan van Erkel |
Uitgever | Van Duuren Management |
Verschijningsdatum | januari 2022 |
Afmetingen | 237 x 159 x 19 mm |
Bindwijze | Hardback |
Taal | Nederlands |
Filiaal voorraad | Almere, Alkmaar, Heemskerk, Krommenie, Purmerend, Workum |
Reviews
Schrijf uw eigen review