Online marketing, de essentie, 2e editie met MyLab NL

Paperback
ISBN
9789043039338
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 44,95 € 41,24
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak: het is de afgelopen jaren ge¿volueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Steeds ontstaan er voor ondernemingen nieuwe trends en mogel?kheden om klantrelaties aan te gaan en deze te verdiepen. Online marketing, de essentie beschr?ft de kern en belangr?kste onderdelen van een online marketingaanpak. Uitgangspunt is het geven van een praktische uitleg van de theorie met veel voorbeelden en video?s ter ondersteuning. Via de diverse QR-codes in het boek kan de student de theorie direct aan video?s uit de prakt?k koppelen.

Dit boek is een herziene en geactualiseerde editie van de in 2018 verschenen eerste editie. Het bestaat uit v?f delen die de verschillende onderwerpen van het online marketingvak op logische w?ze behandelen. Elk hoofdstuk bevat cases en beeldmateriaal ter verduidel?king van de theorie. Naast de trends en ontwikkelingen komen onder andere de klantreis, de online marketingstrategie en middelen zoals display advertising, affiliate marketing, mobile marketing, e-mailmarketing en conversieoptimalisatie aan bod. Tot slot is er aandacht voor testen, optimaliseren en het belang van techniek en projectmanagement. Zo leert de student alle elementen om te zetten naar een concreet actieplan.

Online marketing, de essentie is uitermate geschikt voor studenten die behoefte hebben aan een praktisch toepasbaar en uitgebreid boek over online marketing, maar het is ook bedoeld om marketeers en (startende) ondernemers een body of knowledge te geven in dit snel veranderende vakgebied.

Nino Adamo is online marketingtrainer en zelfstandig ondernemer.
Geert Buskes is online ondernemer en eigenaar van Effecty.nl.
Mich¿lle Merkx is online marketingdocent en zelfstandig ondernemer.

Dit boek bevat een toegangscode voor MyLab, een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal, zoals:
Het volledige boek in digitale vorm (eText)
Toetsvragen
Begrippentrainer
Cases
Video?s en animaties

Studeren waar en wanneer jij wilt? MyLab is ook beschikbaar in de LearningPlace-app.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789043039338
Auteur Nino Adamo
Uitgever Pearson Benelux B.V.
Verschijningsdatum juni 2022
Afmetingen 264 x 196 x 26 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Online marketing, de essentie, 2e editie met MyLab NL
Uw waardering