Prikkel de koopknop
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis.
Prikkel de Koopknop ? dat alweer zijn derde druk beleeft ? helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden.
Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren.
In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en J?TTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan.
Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken.
Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties.
'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail.
Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.
Prikkel de Koopknop ? dat alweer zijn derde druk beleeft ? helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden.
Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren.
In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en J?TTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan.
Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken.
Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties.
'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail.
Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.
Meer informatie
ISBN | 9789081951135 |
---|---|
Auteur | Carin Frijters |
Uitgever | Carin Frijters |
Verschijningsdatum | december 2017 |
Afmetingen | 299 x 202 x 24 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review