Relatietherapie voor klantliefhebbers

Paperback
ISBN
9789089657589
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,99 € 27,51
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?



Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen, gefrustreerd raken en hun ontevredenheid op social media spuien.



De huidige transitie naar een duurzame en digitale samenleving vraagt om een nieuw soort relatie tussen organisaties en klanten. Niet een relatie waarin beide partijen proberen er het beste voor zichzelf uit te halen. Ook geen relatie waarin de ene partij bepaalt wat er gebeurt en de ander dat maar moet volgen. De huidige tijd vraagt om een relatie waarin partnership centraal staat: zorg voor elkaar en de omgeving.



Relatietherapie voor klantliefhebbers laat met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips zien hoe je als organisatie kunt werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten.


Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789089657589
Auteur Harald Pol
Uitgever Van Duuren Management
Verschijningsdatum oktober 2024
Afmetingen 236 x 159 x 16 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Filiaal voorraad Almere, Alkmaar, Bolsward, Heemskerk, Hoorn (Grote Noord), Krommenie, Purmerend
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Relatietherapie voor klantliefhebbers
Uw waardering