Retail - De digitale hysterie voorbij

Paperback
ISBN
9789492873002
Dit product wordt besteld bij de leverancier.
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,99 € 27,51
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving

De digitale revolutie heeft de klant meer dan ooit veeleisend gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperperponalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën zoals artificiële intelligentie en digitale assistenten een volgende schokgolf aan.

Gino Van Ossel leidt retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie. Met herkenbare voorbeelden reikt hij een praktisch kader aan om een succesvolle strategie uit te tekenen, die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789492873002
Auteur Gino Van Ossel
Uitgever Van Duuren Management
Verschijningsdatum oktober 2018
Afmetingen 247 x 182 x 23 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Retail - De digitale hysterie voorbij
Uw waardering