SEO voor tekstschrijvers
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Na het lezen van dit boek bent u, tekstschrijver, weer volledig geïnformeerd over de wijze waarop zoekmachines, en dan vooral Google natuurlijk, naar uw teksten kijkt. De vele tekst-adviestools waar tekstschrijvers tegenwoordig aan zijn overgeleverd, blijken achterhaald. SEO tekstschrijven is niet een ?voldoende woordjes op de juiste plek plaatsen? . Dit boek zal u het heft weer in eigen handen geven.
Alain Sadon (1964) is Informatica Ingenieur (TU Delft) en eigenaar van SEOguru, vooraanstaand kennis -, opleiding- en adviescentrum zoekmachineoptimalisatie (SEO). Hij geeft sinds 2004 trainingen, lezingen en adviezen aan het Nederlandse en Vlaamse bedrijfsleven, hbo?s en universiteiten. Verder is hij bekend van de serie boeken onder de naam ?SEO voor Webprofessionals? die sinds 2011 het licht zag en vele bedrijven de weg heeft gewezen op het gebied van de online vindbaarheid.
In onderhavig boek is Alain Sadon de uitdaging aangegaan de vele inzichten, ideeën maar ook mythes die er binnen het schone vak van SEO-tekstschrijven bestaan, daar waar nodig te ontkrachten, het overgeblevene opnieuw te structureren en aan te vullen met de nieuwste inzichten. Het resultaat is een diepgaand en praktisch boek geworden dat de tekstschrijver zal inspireren in plaats van beperken.
Het boek is ontstaan als lesmateriaal bij een SEO-college voor 4e-jaars studenten van Windesheim, Almere. Na dat college is het lesmateriaal zodanig herschreven en aangevuld dat het geschikt is gemaakt voor niet alleen studenten, maar voor iedereen die meer inhoudelijke en robuuste kennis wil verwerven over SEO. Dat kunnen SEO-tekstschrijvers zijn, maar ook marketeers, leidinggevenden en docenten.
De bijlage van dit boek bevat een handige SEO-checklist voor tekstschrijvers waarmee de SEOtekst niet alleen gecontroleerd, maar ook verantwoord kan worden richting derden.
Drs. Ingeborg van Rooij, Lecturer (Online) Marketing at University of Applied Sciences Windesheim, over het boek:
Alain heeft het weer voor elkaar gekregen een SEO-bijbel te schrijven, deze keer voor tekstschrijvers. Stap voor stap wordt de tekstschrijver, of die nu ondernemer is of student, meegenomen op het pad naar de uiteindelijke tekst. Onze 4e-jaars studenten zijn enorm geholpen met zijn colleges en dit boek vormt daar een superwaardevolle aanvulling op.
Prof. Dr. Em. Henk Koppelaar at Delft University of Technology (Computer Science), over het boek:
Met verbluffende nauwkeurigheid brengt Alain Sadon kennis over van de moeder van alle zoekmachines: Google. Een voltreffer voor degene die meer en beter gelezen wil worden op het web. Een geweldig goed boek!
Alain Sadon (1964) is Informatica Ingenieur (TU Delft) en eigenaar van SEOguru, vooraanstaand kennis -, opleiding- en adviescentrum zoekmachineoptimalisatie (SEO). Hij geeft sinds 2004 trainingen, lezingen en adviezen aan het Nederlandse en Vlaamse bedrijfsleven, hbo?s en universiteiten. Verder is hij bekend van de serie boeken onder de naam ?SEO voor Webprofessionals? die sinds 2011 het licht zag en vele bedrijven de weg heeft gewezen op het gebied van de online vindbaarheid.
In onderhavig boek is Alain Sadon de uitdaging aangegaan de vele inzichten, ideeën maar ook mythes die er binnen het schone vak van SEO-tekstschrijven bestaan, daar waar nodig te ontkrachten, het overgeblevene opnieuw te structureren en aan te vullen met de nieuwste inzichten. Het resultaat is een diepgaand en praktisch boek geworden dat de tekstschrijver zal inspireren in plaats van beperken.
Het boek is ontstaan als lesmateriaal bij een SEO-college voor 4e-jaars studenten van Windesheim, Almere. Na dat college is het lesmateriaal zodanig herschreven en aangevuld dat het geschikt is gemaakt voor niet alleen studenten, maar voor iedereen die meer inhoudelijke en robuuste kennis wil verwerven over SEO. Dat kunnen SEO-tekstschrijvers zijn, maar ook marketeers, leidinggevenden en docenten.
De bijlage van dit boek bevat een handige SEO-checklist voor tekstschrijvers waarmee de SEOtekst niet alleen gecontroleerd, maar ook verantwoord kan worden richting derden.
Drs. Ingeborg van Rooij, Lecturer (Online) Marketing at University of Applied Sciences Windesheim, over het boek:
Alain heeft het weer voor elkaar gekregen een SEO-bijbel te schrijven, deze keer voor tekstschrijvers. Stap voor stap wordt de tekstschrijver, of die nu ondernemer is of student, meegenomen op het pad naar de uiteindelijke tekst. Onze 4e-jaars studenten zijn enorm geholpen met zijn colleges en dit boek vormt daar een superwaardevolle aanvulling op.
Prof. Dr. Em. Henk Koppelaar at Delft University of Technology (Computer Science), over het boek:
Met verbluffende nauwkeurigheid brengt Alain Sadon kennis over van de moeder van alle zoekmachines: Google. Een voltreffer voor degene die meer en beter gelezen wil worden op het web. Een geweldig goed boek!
Meer informatie
ISBN | 9789081289672 |
---|---|
Auteur | Alain Sadon |
Uitgever | SEOguru |
Verschijningsdatum | februari 2021 |
Afmetingen | 210 x 149 x 10 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review