Social Media Management
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
* Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
* behandelt de volledige klantreis;
* met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Over de auteurs
Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
* Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
* behandelt de volledige klantreis;
* met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book.
Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Over de auteurs
Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Meer informatie
ISBN | 9789001880040 |
---|---|
Auteur | Marjolein Visser |
Uitgever | Noordhoff Uitgevers B.V. |
Verschijningsdatum | juli 2017 |
Afmetingen | 241 x 171 x 15 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review