Sport & media: de (r)evolutie van winnende content

Paperback
ISBN
9789054724506
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 32,50 € 29,82
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Toch is dit in een wereld met ongekende hoeveelheden content een hele uitdaging, waar velen tegenop zien. Dit boek geeft de nodige praktische tools om aan de slag te gaan met contentcreatie. Met behulp van de Sports Content Creation Circle creëer ook jij authentieke en aansprekende content.

De band tussen sport en media bestaat reeds eeuwenlang. Het is een relatie die intenser werd naarmate zich nieuwe mediaontwikkelingen voordeden. De opkomst van de televisie als massamedium leek lange tijd de grootste drijvende kracht voor sport. Maar sinds de digitale transformatie werd een gestage evolutie naar steeds meer sportmedia een ware revolutie. Dit boek levert duiding over hoe de sportmediawereld in elkaar zit en biedt daarnaast een theoretisch denkkader om zelf mee aan de slag te gaan.

Iedereen die de ambitie heeft om een succesvolle contentcreator binnen de sport te worden, zal in dit boek inspiratie en praktische stappenplannen vinden. De tools die we je aanreiken, zijn toepasbaar in een volwaardig mediateam van een professionele sportorganisatie, maar evengoed voor je eigen amateurvereniging.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789054724506
Auteur René Foolen
Uitgever Arko Sports Media BV
Verschijningsdatum juli 2021
Afmetingen 213 x 153 x 23 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Sport & media: de (r)evolutie van winnende content
Uw waardering