Transmedia storytelling

Hardback
ISBN
9789024435395
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 39,95 € 36,65
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Elke dag neemt het aantal communicatiekanalen waar we gebruik van maken toe. Tegelijkertijd neemt de aandachtspanne van lezers en kijkers af. Als communicatieprofessional moet je sterk zijn in het vertalen van een
communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.

?Storytelling ? Stappenplan voor communicatieprojecten? leert je in twaalf stappen hoe je
storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Bij elke stap biedt het boek heldere
modellen en actuele praktijkcases.

In deze tweede druk is het stappenplan verbeterd en het boek is geactualiseerd en verrijkt met nieuwe inzichten. Op de website www.storytelling2edruk.nl vind je naast links naar aanvullende literatuur en video?s ook casuïstiek waarmee je je de inhoud snel eigen kunt maken.

Boek en website zijn ontwikkeld voor media- en communicatiestudenten. Maar ook voor communicatieprofessionals die vanuit een strategische invalshoek aan de slag willen gaan met storytelling, bieden dit boek en de website veel bruikbare hands-on informatie.

René Boonstra werkt aan Hogeschool Inholland Rotterdam bij de opleiding Communicatie. Naast zijn activiteiten als docent is hij daar onderwijsontwikkelaar.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789024435395
Auteur René Boonstra
Uitgever Boom
Verschijningsdatum april 2021
Afmetingen 240 x 170 x 11 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Transmedia storytelling
Uw waardering