10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Hoe leraren denken over leren en over hun eigen rol hierin, is een van de belangrijkste invloeden op de leerprestaties van leerlingen. Samen met Klaus Zierer beschrijft John Hattie de denkkaders die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen. Deze denkkaders komen voort uit het boek Leren zichtbaar maken. Een voorbeeld van zo?n denkkader is: Ik streef naar een uitdaging voor alle leerlingen, zodat ze niet alleen ?hun best doen?. Als dit je denkkader is, wat betekent dat dan in de praktijk voor je lessen en voor je handelen?
Dit praktische boekje is de beknopte versie van 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken. Per denkkader werken we steeds één doel uit waarmee je als leraar aan de slag kunt. Daarnaast is er een vragenlijst voor zelfreflectie en een suggestie voor hoe je kunt beginnen. Elk hoofdstuk sluit af met een checklist en oefeningen die het betreffende denkkader ondersteunen.
Dit is een herdruk van de beknopte uitgave 10 mindframes om leren zichtbaar te maken (2019).
Dit praktische boekje is de beknopte versie van 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken. Per denkkader werken we steeds één doel uit waarmee je als leraar aan de slag kunt. Daarnaast is er een vragenlijst voor zelfreflectie en een suggestie voor hoe je kunt beginnen. Elk hoofdstuk sluit af met een checklist en oefeningen die het betreffende denkkader ondersteunen.
Dit is een herdruk van de beknopte uitgave 10 mindframes om leren zichtbaar te maken (2019).
Meer informatie
ISBN | 9789461183040 |
---|---|
Auteur | John Hattie |
Uitgever | Bazalt Educatieve Uitgaven |
Verschijningsdatum | oktober 2021 |
Afmetingen | 156 x 113 x 11 mm |
Bindwijze | Hardback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review