Verzenden en levering

Verzendproces

Tijdens uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden van de levertijd. Voordat u een bestelling plaatst staat aangegeven of een product op voorraad is. Een product die wij op voorraad hebben is binnen één á twee dagen bij u thuis bezorgd. Voor 23.00 uur besteld betekent meestal de volgende werkdag in huis. U wordt op de hoogte gehouden van de levertijd.

Uw bestellingen worden bezorgd door PostNL of door de eigen afleverservice van Stumpel. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden.

Bestelling volgen

De status van uw bestelling kunt u terugvinden bij 'Mijn account'. Ook wordt u per e-mail op de hoogte gehouden.

Levertijden

In 'Mijn account' kunt u zien of uw bestelling is verzonden of nog wordt verwerkt. Wanneer uw bestelling de status 'verzonden' heeft maar u heeft deze nog niet ontvangen, kunt u deze dezelfde werkdag of uiterlijk de volgende werkdag verwachten. Heeft u uw bestelling dan nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer paraat te hebben.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Ga hiervoor naar 'Mijn adressen' en geef aan dat u een ander afleveradres wilt door op 'Nieuw adres' te klikken.

Kan ik de factuur op een ander adres laten bezorgen dan het afleveradres?

Het is mogelijk om de factuur op een ander adres te laten bezorgen. Ga hiervoor naar 'Mijn adressen' en geef aan dat u een ander factuuradres wilt door op 'Nieuw adres' te klikken.

Bezorgt Stumpel in het buitenland?

Stumpel.nl levert enkel in Nederland.

Foutieve levering

Als u een foutieve levering heeft, neem dan contact op met onze verkoopafdeling via telefoonnummer 0229-253136.