10 retailparadoxen

Hardback
ISBN
9789069466675
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,95 € 27,48
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving

Waar staat `Retail Nederland in 2010? Die vraag legden Frank Quix en journalist Mark Hemmer voor aan veertig zeer uiteenlopende Nederlandse retailers. De reeks gesprekken leverde geen eenduidig antwoord op, maar wel tien interessante paradoxen (schijnbare tegenstellingen) waarmee retailers in de toekomst te maken krijgen. Branchevervaging bijvoorbeeld, hoeft geen bedreiging te zijn voor de specialist, maart biedt deze juist kansen. En de grote retailketens concurreren niet langer met de local heroes, maar ze helpen hen in het zadel om zo het winkelaanbod in de steden aantrekkelijk te houden. De tien paradoxen zijn in heldere en toegankelijke taal beschreven enb zijn los van elkaar te lezen, zodat de lezer naar eigen inzicht door het boek kan `zappen. Portretten en uitspraken van de genterviewde zakenmensen larderen de tekst. Tenslotte biedt het Winkelkompas aan het eind van elk hoofdstuk de retailer concreet advies hoe in te spelen op de trends van 2010.

Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789069466675
Auteur F. Quix
Uitgever Hoofdbedrijfschap Detailhandel HBD
Verschijningsdatum april 2006
Afmetingen 293 x 292 x 13 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:10 retailparadoxen
Uw waardering