Basisboek crossmedia concepting

Paperback
ISBN
9789059317956
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 49,25 € 45,18
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.
Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept.
De tweede druk biedt de lezer meer handvatten bij het verzamelen van insights en meer verdieping op transmedia storytelling door een uitgebreide en vernieuwde casuïstiek. De vele casestudy's in het boek en het materiaal op de website bij dit boek, crossmedialog.nl, helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

Basisboek crossmedia concepting richt zich op studenten van media- en communicatiestudies op universitair en hbo-niveau.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789059317956
Auteur Indira Reynaert
Uitgever Boom Lemma uitgevers
Verschijningsdatum mei 2012
Afmetingen 240 x 168 x 14 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Basisboek crossmedia concepting
Uw waardering