Customer Experience, van cult naar cultuur

Paperback
ISBN
9789024465699
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,95 € 27,48
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving

Meer dan de helft van alle CX initiatieven faalt. Tijd voor een praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving te werken.


 


Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een afdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.


 


Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen van experts en organisaties die succesvol werken met het Service Excellence gedachtegoed. Dat gedachtegoed – vastgelegd in een wereldwijde ISO-norm – beschrijft wat nodig is om klantbeleving organisatiebreed te ontwikkelen.


 


Deze aanpak mobiliseert de volledige organisatie voor CX en maakt haar blijvend klantgedreven. Relevant voor directeuren en managers van profit-, non-profit- en zorgorganisaties met CX in hun portefeuille en CX-professionals die hun organisatie blijvend op de klant willen richten.


 



  • Integrale en fasegewijze benadering zodat de hele organisatie betrokken wordt bij CX

  • Leiderschap als belangrijkste change agent met cultuur als geheim ingrediënt om de gehele organisatie klantgedreven te maken

  • Good practices & lessons learned van organisaties waar CX cultuur is geworden


 


Jean-Pierre Thomassen is organisatieadviseur op het vlak van CX en Service Excellence, docent aan diverse opleidingen en oprichter van het Service Excellence Institute. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Hij helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen.

Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789024465699
Auteur Jean-Pierre Thomassen
Uitgever Boom
Verschijningsdatum september 2024
Afmetingen 241 x 171 x 14 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Customer Experience, van cult naar cultuur
Uw waardering