Customers the day after tomorrow

Hardback
ISBN
9789082542240
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,99 € 27,51
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.




Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering?




* Van de auteur van The conversation manager, The conversation company en Marketing.


* Met een hoofdstuk door Peter Hinssen, auteur van The day after tomorrow.

Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789082542240
Auteur Steven Van Belleghem
Uitgever Lannoo Campus
Verschijningsdatum oktober 2017
Afmetingen 248 x 206 x 23 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Customers the day after tomorrow
Uw waardering