Designing Experiments for the Social Sciences: How to Plan, Create, and Execute Research Using Experiments

Paperback
ISBN
9781506377322
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 50,00 € 45,87
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
This is a core research design text for courses in experimental design aimed at social scientists, focusing on the methodological and design issues in planning an experiment.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9781506377322
Auteur ,
Uitgever Inc SAGE Publications
Verschijningsdatum september 2018
Afmetingen 232 x 186 x 23 mm
Bindwijze Paperback
Taal Onbekend
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Designing Experiments for the Social Sciences: How to Plan, Create, and Execute Research Using Experiments
Uw waardering