E-commerce en verzekeringen

Paperback
ISBN
9789077320556
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 31,50 € 28,90
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Elektronisch verzekeren neemt een steeds belangrijkere plaats in binnen het verzekeringsbedrijf.

Deze wijze van verzekeren heeft grote gevolgen voor allerlei aspecten van de bedrijfsvoering van verzekeraars.

Vanuit dit perspectief organiseerde de Master Verzekeringskunde van de UvA Amsterdam Business School in samenwerking met het Eggens Instituut voor Postacademisch Onderwijs, de Open Universiteit Nederland, het Nederlands Tijdschrift voor Handelsrecht en het Verbond van Verzekeraars op vrijdag 25 januari 2008 het symposium 'E-commerce en verzekeringen'.



Als sprekers traden op:

Drs. R.C.W. van der Voort (opleidingsdirecteur Master Verzekeringskunde UvA Amsterdam Business School en verbonden aan UvA Amsterdam School of Economics)

Prof. dr. E. Peelen (hoogleraar Marketing Nyenrode Business Universiteit)

Dr. W. Kanning (universitair hoofddocent Bedrijfseconomie Faculteit Economie en BedrijfskundeUvA)

Dr. H.P.A.J. Martius (advocaat AKD Prinsen Van Wijmen, onderzoeker OUNL en docent Verzekeringsrecht UvA Amsterdam Business School)

Dagvoorzitters waren:

Prof. dr. W.M.A. Kalkman (hoogleraar Verzekeringsrecht UvA en chief legal officer INGInsurance Europe)

Dr. M.L. Hendrikse (opleidingsdirecteur Master Verzekeringskunde UvA Amsterdam Business School, docent/onderzoeker Privaatrecht UvA en universitair hoofddocent Privaatrecht OUNL)

Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789077320556
Auteur ,
Uitgever Uitgeverij Paris B.V.
Verschijningsdatum januari 2008
Afmetingen 242 x 158 x 9 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:E-commerce en verzekeringen
Uw waardering