Handboek creatieve marketingwerkvormen

Paperback
ISBN
9789001873141
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 36,95 € 33,90
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.

Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is.

Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.

?- Uniek boek in de marketingliteratuur;
?- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;
?- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.

Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek.

Tom Spanjaard is hoofddocent Marketing & Innovatie aan Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Daarnaast is hij consultant innovatieve werkvormen. Herman Koot is directeur-eigenaar van Buro Koorts: innovatieve marketing. Daarnaast is hij Nima C-marketingspecialist. Winfred Ortse is werkzaam als zelfstandig marketingadviseur en was mede-eigenaar van Buro Koorts.


Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789001873141
Auteur Tom Spanjaard
Uitgever Noordhoff
Verschijningsdatum oktober 2019
Afmetingen 241 x 170 x 10 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Handboek creatieve marketingwerkvormen
Uw waardering