Het strategisch communicatie frame
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Het strategisch Communicatie Frame
Een goede strategie is van cruciaal belang, maar de ontwikkeling ervan moet sneller en interactiever. Op dikke rapporten en tijdrovende processen zit niemand te wachten. Het gaat om de essentie. Op welke manier ga jij het verschil maken?
Het Strategisch Communicatie Frame is een praktische methode die je helpt de juiste keuzes te maken. Keuzes die belangrijk zijn voor jouw organisatie, klant of project. Het schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Die keuzes maak jij. De methode helpt je om de béste keuzes te maken.
Het Strategisch Communicatie Frame dwingt je na te denken over jouw visie op communicatie, over je doelen en over hoe je die doelen wilt gaan realiseren. Het maakt continu inzichtelijk waar je naartoe werkt en of je nog steeds met de goede dingen bezig bent. Als een van je keuzes niet meer relevant blijkt te zijn heeft dat meestal gevolgen voor je andere keuzes. Strategievorming is een dynamisch proces dat voortdurend aandacht behoeft.
Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Het staat vol relevante inzichten, praktische tips en interessante columns van toonaangevende communicatiedirecteuren.
Het boek is een hulpmiddel voor ambitieuze professionals die met communicatie het verschil willen maken.
Betteke van Ruler is emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Frank Körver is adviseur en partner bij het strategisch adviesbureau GKSV I Reputatie I Communicatie I Public Affairs.
Een goede strategie is van cruciaal belang, maar de ontwikkeling ervan moet sneller en interactiever. Op dikke rapporten en tijdrovende processen zit niemand te wachten. Het gaat om de essentie. Op welke manier ga jij het verschil maken?
Het Strategisch Communicatie Frame is een praktische methode die je helpt de juiste keuzes te maken. Keuzes die belangrijk zijn voor jouw organisatie, klant of project. Het schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Die keuzes maak jij. De methode helpt je om de béste keuzes te maken.
Het Strategisch Communicatie Frame dwingt je na te denken over jouw visie op communicatie, over je doelen en over hoe je die doelen wilt gaan realiseren. Het maakt continu inzichtelijk waar je naartoe werkt en of je nog steeds met de goede dingen bezig bent. Als een van je keuzes niet meer relevant blijkt te zijn heeft dat meestal gevolgen voor je andere keuzes. Strategievorming is een dynamisch proces dat voortdurend aandacht behoeft.
Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Het staat vol relevante inzichten, praktische tips en interessante columns van toonaangevende communicatiedirecteuren.
Het boek is een hulpmiddel voor ambitieuze professionals die met communicatie het verschil willen maken.
Betteke van Ruler is emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Frank Körver is adviseur en partner bij het strategisch adviesbureau GKSV I Reputatie I Communicatie I Public Affairs.
Meer informatie
ISBN | 9789491560637 |
---|---|
Auteur | Betteke van Ruler |
Uitgever | Koninklijke Boom Uitgevers |
Verschijningsdatum | juni 2014 |
Afmetingen | 228 x 178 x 24 mm |
Bindwijze | Hardback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review