Het wat en hoe van contentstrategie

Paperback
ISBN
9789047010067
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 22,99 € 21,09
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
John Verhoeven is een ervaren trainer, consultant en auteur op het terrein van contentstrategie en visual content. Hij was ruim vijftien jaar hoofdredacteur bij enkele publieksmedia, en begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en
versterken. Hoe pak je dat goed aan? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe ontwikkel je een werkbare contentstrategie waar je het hele jaar plezier van hebt? John Verhoeven beschrijft praktisch en helder wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Je begint met wat je nu al doet en je bouwt dat stap voor stap uit, aan de hand van zijn technieken, tips en de vele praktijkvoorbeelden. Of je nu met een groot team werkt of het allemaal zelf doet, dit boek gaat je helpen. Verhoeven zorgt dat het leuk wordt om ermee aan de slag te gaan! Hij heeft antwoord op al je vragen en besteedt ook aandacht aan nieuwe trends als thought leadership en storytooling.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789047010067
Auteur John Verhoeven
Uitgever Business Contact
Verschijningsdatum juni 2017
Afmetingen 209 x 169 x 23 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Het wat en hoe van contentstrategie
Uw waardering