Kernbegrippen van professionele communicatie

Paperback
ISBN
9789024424894
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 41,75 € 38,30
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Kernbegrippen van professionele communicatie biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Centraal staat professionele communicatie: de communicatie voor, vanuit of met organisaties. Aan de hand van een toegankelijk schema leer je de basisbegrippen kennen, zoals visie, publieksgroepen, content, context en aanpak. Alles wat de beginnende communicatieprofessional nodig heeft, helder uitgelegd door Paula Zweekhorst en Peter ?t Lam.

Kernbegrippen van professionele communicatie is de opvolger van Kiezen voor Communicatie.

Uniek aan dit boek
compleet geactualiseerd, met een nog logischer opbouw en vernieuwde vormgeving;
het onmisbare fundament voor communicatie;
helder en compact.

Inclusief extra studiemateriaal op bijbehorende website!
video?s en links met heldere uitleg over modellen;
begrippen en theorieën;
aanvullende artikelen en literatuur.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789024424894
Auteur Peter 't Lam
Uitgever Boom
Verschijningsdatum april 2019
Afmetingen 241 x 171 x 10 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Kernbegrippen van professionele communicatie
Uw waardering