Klantenbehoud in fitnessclubs

Hardback
ISBN
9789082190489
Dit product wordt besteld bij de leverancier.
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 49,50 € 45,41
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's.

In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieën kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789082190489
Auteur Jan Middelkamp
Uitgever Redbox B.V.
Verschijningsdatum november 2015
Afmetingen 238 x 177 x 14 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Klantenbehoud in fitnessclubs
Uw waardering