Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie

Paperback
ISBN
9789043040822
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 40,95 € 37,57
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerci¿le calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en ge¿llustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes.

Dit boek is geschikt voor studenten aan commerci¿le opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Het boek is zeer geschikt voor afstudeerders. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave.

Dit boek wordt door het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) aanbevolen voor NIMA-B studenten.

Ton Borchert en Loes Vink hebben brede marketing praktijkervaring en zijn beiden werkzaam in het hoger beroepsonderwijs (respectievelijk Hogeschool Utrecht, HU Business School en Hotelschool The Hague).
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789043040822
Auteur Ton Borchert
Uitgever Pearson Benelux B.V.
Verschijningsdatum juni 2022
Afmetingen x x mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie
Uw waardering