Marketing voor zorgverleners
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Gereguleerde marktwerking is de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders maakt de gezondheidszorg een grote omslag door in de wijze waarop vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd. Er wordt een nieuw spel gespeeld: het spel van de markt.
Voor de meeste zorgverleners is marketing nog een onbekend terrein. Dit boek biedt hulp bij het beantwoorden van belangrijke strategische vragen, zoals:
- Waarop baseren patiënten hun oordeel over zorgaanbieders?
- Hoe kunnen we bestaande klanten behouden en nieuwe klanten werven?
- Wie zijn eigenlijk onze concurrenten en hoe kunnen we ons van hen onderscheiden?
De auteurs - een marketeer, een bestuurder en een medicus - zorgen ervoor dat u vanuit een ander en nieuw perspectief naar de zorg gaat kijken.
Voor de meeste zorgverleners is marketing nog een onbekend terrein. Dit boek biedt hulp bij het beantwoorden van belangrijke strategische vragen, zoals:
- Waarop baseren patiënten hun oordeel over zorgaanbieders?
- Hoe kunnen we bestaande klanten behouden en nieuwe klanten werven?
- Wie zijn eigenlijk onze concurrenten en hoe kunnen we ons van hen onderscheiden?
De auteurs - een marketeer, een bestuurder en een medicus - zorgen ervoor dat u vanuit een ander en nieuw perspectief naar de zorg gaat kijken.
Meer informatie
ISBN | 9789031349708 |
---|---|
Auteur | B. den Engelsen |
Uitgever | Bohn Stafleu van Loghum |
Verschijningsdatum | januari 2007 |
Afmetingen | 210 x 136 x 9 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review