Modern marketingmanagement

Paperback
ISBN
9789491743740
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 75,50 € 69,27
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat
het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven
boek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief
de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou
moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel
soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan
verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg
abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot
het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om
vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie
in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de
laatste hoofdstukken.
Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit. De gereedschappen die door de voortschrijdende ontwikkelingen op technologisch gebied aan de gereedschapskist van de marketeer zijn toegevoegd, zijn intussen al zo gemeengoed geworden dat ze normaal in de marketing geïntegreerd horen te zijn. Misschien dat hiermee weer een stukje van de mystiek rond het onderwerp digital marketing wordt opgeheven.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789491743740
Auteur Gert-Jan Scheers
Uitgever Concept uitgeefgroep
Verschijningsdatum juli 2017
Afmetingen 261 x 190 x 24 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Modern marketingmanagement
Uw waardering