Object georiënteerd programmeren, design patterns
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Het boek bestaat uit vijf hoofdstukken:
1 Inleiding UML; hierin worden de basisconcepten van UML en UML-schema's behandeld.
2 Objectgeoriënteerd programmeren in Java
3 Objectgeoriënteerd programmeren in C-sharp
4 Objectgeoriënteerd programmeren in PHP
Hoofdstuk 2 tot en met 4 behandelt objectgeoriënteerd programmeren in de verschillende talen en objectgeoriënteerde patterns (patronen).
Bij de eindopdracht aan het einde van het boek, hoofdstuk 5, moet een applicatie ontwikkeld worden met gebruik van de MVC-methodiek. Dit mag ontwikkeld worden met eigen patterns in de programmeertaal naar keuze of met behulp van een framework.
1 Inleiding UML; hierin worden de basisconcepten van UML en UML-schema's behandeld.
2 Objectgeoriënteerd programmeren in Java
3 Objectgeoriënteerd programmeren in C-sharp
4 Objectgeoriënteerd programmeren in PHP
Hoofdstuk 2 tot en met 4 behandelt objectgeoriënteerd programmeren in de verschillende talen en objectgeoriënteerde patterns (patronen).
Bij de eindopdracht aan het einde van het boek, hoofdstuk 5, moet een applicatie ontwikkeld worden met gebruik van de MVC-methodiek. Dit mag ontwikkeld worden met eigen patterns in de programmeertaal naar keuze of met behulp van een framework.
Meer informatie
ISBN | 9789057523984 |
---|---|
Auteur | Gabriel Sanchéz Cano |
Uitgever | Boom Beroepsonderwijs |
Verschijningsdatum | april 2019 |
Afmetingen | 244 x 169 x 15 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review