Omnichannel in retail

Paperback
ISBN
9789401416702
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 34,99 € 32,10
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem? In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector. ?Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.? - Tijn van Elderen, CEO Brabantia ?Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.? Prof. Steven Van Belleghem, auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company, winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs Lees hier alle endorsements.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789401416702
Auteur Gino Van Ossel
Uitgever Lannoo Campus
Verschijningsdatum april 2014
Afmetingen 241 x 172 x 21 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Omnichannel in retail
Uw waardering