Principles of Marketing

Paperback
ISBN
9781292269566
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 87,15 € 79,95
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Master today's key marketing concepts and create vibrant, interactive communities of consumers.

Principles of Marketing, 8th European Edition, covers a wide range of theoretical concepts and practical issues, accurately reflecting the fast-moving pace of marketing in the modern world.

Ideal for undergraduate and postgraduate marketing programmes, this textbook examines the traditional aspects of marketing and blends them with contemporary concepts.

This new edition has been extensively revised, packed with new examples and features to support your understanding and help you understand how to create value and build customer relationships.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9781292269566
Auteur ,
Uitgever Pearson
Verschijningsdatum november 2019
Afmetingen 275 x 212 x 27 mm
Bindwijze Paperback
Taal Onbekend
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Principles of Marketing
Uw waardering