Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Paperback
ISBN
9789054724872
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 42,50 € 38,99
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional direct mee aan de slag kan.
De verschillende onderdelen van het boek vormen samen het Sportmarketingcanvas. Sportmarketingspecifieke analyse- en beslissingsgebieden komen dan ook logisch aan bod. Vanuit verschillende onderdelen wordt een gedegen beeld geschetst van de sportmarkt waarin een organisatie opereert en wordt op basis van de kerncompetenties van deze organisatie systematisch
een waardepropositie richting afnemers ontwikkeld. Daarbij spelen elementen als branding en customer journey naast de klassiekere marketinginstrumenten een rol.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789054724872
Auteur Hugo Gruijters
Uitgever Arko Sports Media BV
Verschijningsdatum juli 2024
Afmetingen 230 x 171 x 27 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Uw waardering