Trainershandleiding ‘Professioneel Telefoneren‘
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Deze trainershandleiding is bedoeld voor trainers en professionals die op een didactische wijze vaardigheden willen overbrengen op anderen.
De training ?Professioneel Telefoneren? is een basis-communicatietraining. Deze training is bestemd voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega?s. Tijdens deze training worden methodes en technieken behandeld om een efficiënt telefoongesprek te voeren.
Na afloop van de training weten de deelnemers hoe je een efficiënt telefoongesprek voert. Zij zijn zich bewust van hun houding en presentatie aan de telefoon en het effect daarvan op hun gesprekspartner. De deelnemers zijn in staat de kern van de vraag te achterhalen.
Zij leren de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige telefoongesprekken om te gaan. Zij leren technieken toe te passen om een telefoongesprek met boze of gefrustreerde bellers juist te voeren. De deelnemers leren negatieve feedback te incasseren en weten waar die vandaan komt.
Het lesmateriaal behorend bij deze training is te downloaden via www.kuratca.nl/leeromgeving met de bijbehorende productcode.
De training ?Professioneel Telefoneren? is een basis-communicatietraining. Deze training is bestemd voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega?s. Tijdens deze training worden methodes en technieken behandeld om een efficiënt telefoongesprek te voeren.
Na afloop van de training weten de deelnemers hoe je een efficiënt telefoongesprek voert. Zij zijn zich bewust van hun houding en presentatie aan de telefoon en het effect daarvan op hun gesprekspartner. De deelnemers zijn in staat de kern van de vraag te achterhalen.
Zij leren de juiste luister- en gespreksvaardigheden om met lastige telefoongesprekken om te gaan. Zij leren technieken toe te passen om een telefoongesprek met boze of gefrustreerde bellers juist te voeren. De deelnemers leren negatieve feedback te incasseren en weten waar die vandaan komt.
Het lesmateriaal behorend bij deze training is te downloaden via www.kuratca.nl/leeromgeving met de bijbehorende productcode.
Meer informatie
ISBN | 9789463670401 |
---|---|
Auteur | Linda van der Meer |
Uitgever | Mijnbestseller.nl |
Verschijningsdatum | juni 2019 |
Afmetingen | 297 x 210 x 4 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review